tisdag 9 juni 2009

Hyr vårt hus i sommar






Ska du semestra i Stockholm i juli? Hyr vårt parhus en vecka eller två. Huset ligger i Enskede gård, strax söder om söder, 10 min från T-centralen. Här finns 4 sovrum, vardagsrum, arbetsrum, kök, badrum med tvättmaskin och tumlare och en stor trädgård med studsmatta. Nära till kulturen och Eriksdalsbadet.

Huset är ledigt v 27 och v 28.
Pris: 5000:-/vecka.

Lämna en kommentar på bloggen eller mejla mig på frokenfraknig@telia.com, om du är intresserad.

3 kommentarer:

Jojo sa...

Wow vilket tjusigt hem! Avundsjuk.. Om jag inte bodde i Stockholm så skulle det vara lockande att hyra.

Åsa Böhme sa...

Hej Jojo! Kul att höra av dig:) Oj, vad tiden går. Vilken stor tjej du har nu. Kul. Själv går min äldsta dotter ut 1:an idag - på gymnasiet alltså! Hjälp!!!
Vore så kul att jobba ihop igen. Jag drömmer fortfarande om att jag ska skriva en liten bok om barnen i Penningköping som du skulle kunna illustrera, men jag har inte kommit till skott än. Kanske kan bli ett sommarprojekt. Vi verkar inte få napp på huset, så det blir väl till att semestra vid husknuten.
Ha det gott! Åsa:)

cultur-ellen sa...

Finfina bilder! Blev huset uthyrt till slut? hör av dig!
Tvillingen M